Prezence účastníků, ranní káva nebo čaj.
Zahájení a krátký úvod do problematiky, interaktivní výklad, příklady z praxe, diskuze, coffee break.
Placený oběd.
Pokračování ve výkladu a příkladech z praxe, diskuze, coffee break. Ukončení workshopu.
Správně definovat vlastní KPI je náročné, ale investovaný čas se okamžitě vyplatí, protože velmi rychle získáte přehled o tom, když v měřených ukazatelích dojde ke změně a který z parametrů nesplňuje cíle.
Workshop je určen pracovníkům všech úrovní řízení, kteří tvoří, reportují a vyhodnocují KPI a potřebují nalézt správné a měřitelné ukazatele pro své procesy, aby byly trvale udržitelné, měřitelné a efektivní.
Pro potřeby hodnocení výkonnosti jakéhokoliv logistického systému a jeho procesů (např. nákupu, řízení zásob, skladování a manipulace s produkty, dopravy atp.) je potřeba stanovit měřitelné parametry (metriky, indikátory nebo ukazatele), jejichž vývoj je předmětem pravidelného monitoringu a reportingu.
Pomocí správně nastavených KPI si v budoucnosti rychle zjistíte, jestli všechno funguje, jak potřebujete.
Stanovení KPI
Přijďte si nejen pro odpovědi na níže uvedené (možná i vaše) otázky, ale také se podělit o Vaše zkušenosti a vzájemně se tak obohatit.
Potřebujete si nastavit měřitelné parametry vašich logistických a nákupních procesů?
Nevíte, jaké metriky máte zvolit pro nákup a logistiku?
Máte vhodnou metodiku, zdrojová data a způsob měření?
Odpovídá současné nastavení KPI efektivitě a očekávání od daného procesu?
Nedaří se Vám dlouhodobě plnit KPI?
Platí, co neměřím, neřídím, i ve vašem podniku?
Prezence účastníků, ranní káva nebo čaj.
Zahájení a krátký úvod do problematiky, interaktivní výklad, příklady z praxe, diskuze, coffee break.
Placený oběd.
Pokračování ve výkladu a příkladech z praxe, diskuze, coffee break. Ukončení workshopu.