Nejbližší termín

st 10.04.2019
počet dnů: 1
LOGISTIQ HUB, Praha 3
4300 Kč + DPH

Pro koho je workshop určen

Správně definovat vlastní KPI je náročné, ale investovaný čas se okamžitě vyplatí, protože velmi rychle získáte přehled o tom, když v měřených ukazatelích dojde ke změně a který z parametrů nesplňuje cíle.

 

Workshop je určen pracovníkům všech úrovní řízení, kteří tvoří, reportují a vyhodnocují KPI a potřebují nalézt správné a měřitelné ukazatele pro své procesy, aby byly trvale udržitelné, měřitelné a efektivní.

Osnova a obsah workshopu

Pro potřeby hodnocení výkonnosti jakéhokoliv logistického systému a jeho procesů (např. nákupu, řízení zásob, skladování a manipulace s produkty, dopravy atp.) je potřeba stanovit měřitelné parametry (metriky, indikátory nebo ukazatele), jejichž vývoj je předmětem pravidelného monitoringu a reportingu.

Pomocí správně nastavených KPI si v budoucnosti rychle zjistíte, jestli všechno funguje, jak potřebujete.

 

Stanovení KPI

  • Definice cílů společnosti.
  • Dlouhodobá strategie společnosti.
  • Dlouhodobá strategie nákupu a logistiky.
  • Balanced score card.
  • Zdrojová data a firemní informační systémy.
  • Metodika SMART.
  • Praktické ukázky KPI logistiky a nákupu.
  • Tvorba KPI Dashboardu a druhy reportingu.

 

Přijďte si nejen pro odpovědi na níže uvedené (možná i vaše) otázky, ale také se podělit o Vaše zkušenosti a vzájemně se tak obohatit.

 

Potřebujete si nastavit měřitelné parametry vašich logistických a nákupních procesů?

Nevíte, jaké metriky máte zvolit pro nákup a logistiku?

Máte vhodnou metodiku, zdrojová data a způsob měření?

Odpovídá současné nastavení KPI efektivitě a očekávání od daného procesu?

Nedaří se Vám dlouhodobě plnit KPI?

Platí, co neměřím, neřídím, i ve vašem podniku?

Co se minimálně dozvím, naučím nebo si odnesu?

  • Teoretický a praktický základ, jak tvořit strategii společnosti.
  • Teoretický a praktický základ, jak měřit a řídit procesy v nákupu a logistice.
  • Praxí ověřený přístup metodikou SMART a tvorba efektivních KPI pro danou oblast.
  • Praktické dovednosti a znalosti z reálných implementací, Dashboardy, templaty, formuláře, nápady aj.
  • ... a mnoho dalšího co Vás a váš tým posune mnohem dál, než si myslíte.

Organizace & průběh akce

Den 1: (08:30) 09:00 - 16:00 hod.
08:30 - 09:00 | Registrace

Prezence účastníků, ranní káva nebo čaj.

09:00 - 12:00 | Dopolední blok

Zahájení a krátký úvod do problematiky, interaktivní výklad, příklady z praxe, diskuze, coffee break.

12:00 - 13:00 | Polední přestávka

Placený oběd.

13:00 - 16:00 | Odpolední blok

Pokračování ve výkladu a příkladech z praxe, diskuze, coffee break. Ukončení workshopu.

Kdo vás bude učit?

Termíny & objednávka

st 10.04.2019
počet dnů: 1
LOGISTIQ HUB, Praha 3
4300 Kč + DPH
st 19.06.2019
počet dnů: 1
LOGISTIQ HUB, Praha 3
4300 Kč + DPH

Odteď už vám žádná novinka neunikne