Toggle navigation
Partneři
Lektoři
Spolupráce
FAQ
Konzultační služby
Kurzy a školení
Kontakty
Reference
Konzultační služby
Kurzy a školení
Kontakty
Lektoři
Partneři
Spolupráce
Reference
Blog
FAQ
Domů
>
FAQ
Často kladené dotazy.
Zvolte konkrétní téma
FAQ | Kurzy a školení
FAQ | Obchodní podmínky
Je objednávka na pořádanou akci závazná?
ANO, každá objednávka na konkrétní akci KURZY a ŠKOLENÍ je závazná. Přijetí objednávky Vám nejpozději do 2 dnů potvrdíme telefonicky či e-mailem. FAQ | Obchodní podmínky
Zobrazit více
Do kdy mohu objednávku na akci zrušit bez storno poplatků?
Bez storno poplatků lze objednávku zrušit 15 a více dnů před plánovaným termínem zahájení akce. Zrušení objednávky musí být vždy provedeno písemnou formou, a to na kontaktní e-mail společnosti: …
Zobrazit více
Jaké jsou storno poplatky za zrušení objednávky?
Objednatel uhradí storno poplatky ve výši 50% z ceny akce za každého odhlášeného účastníka, pokud informaci o zrušení objednávky obdržíme 14 až 7 dnů před plánovaným termínem zahájení akce. 100% storno poplatky jsou účtovány tehdy, pokud informaci…
Zobrazit více
Poskytujete na pořádané akce slevy?
ANO, v případě, že se na dané workshopy, kurzy či jiné programy vztahuje množstevní sleva, bude vám automaticky započtena na faktuře. V průběhu roku, na vytypované workshopy nebo kurzy, vyhlašujeme speciální…
Zobrazit více
Může se u pořádaných akcí změnit jejich obsah, program nebo termín?
U obsahu a programu NE. Termín akce může být stornován a změněn na jiný pouze z mimořádných důvodů, jako je např. nemoc lektora nebo zásah vyšší moci. V těchto případech přihlášené účastníky…
Zobrazit více
Kde pořádané kurzy a školení probíhají?
Všechny akce probíhají ve školicí místnosti na Praze 3 (Žižkov). Místnost se nachází v budově spol. SUDOP GROUP a.s. na ulici Olšanská 2643/1a. Vstup do budovy, její kancelářské části, je přes recepci v přízemí. FAQ |…
Zobrazit více
Jak se k vám do HUBu dostaneme?
Dopravní dostupnost je velmi dobrá z jakéhokoliv směru! Doporučujeme využít MHD. Ze směru od Hlavního nádraží (Metro C) můžete jet TRAM č. 9, 26 a vystoupit na zastávce Olšanská. Můžete…
Zobrazit více
Jaké jsou MIN a MAX počty účastníků na akcích?
Všechny naše vzdělávací akce jsou založeny na individuálním přístupu lektora ke každému z účastníků. Pro otevření akce, dle její kategorie, je stanovený minimální počet na 2 – 3 účastníky. Maximální…
Zobrazit více
Kdy pořádané akce začínají a končí?
Všechny pořádané akce mají jednotný začátek a konec. Začínáme v 9:00 hod. a končíme v 16:00 hod. Přestávka na oběd je v rozmezí 12:00–13:00 hod. a součástí dopoledního a odpoledního bloku je také…
Zobrazit více
Kdy se musím nejpozději na akci dostavit?
Školicí a tréninková místnost je otevřena již od 8:00 hod. pro ty z vás, kteří pojedou zdaleka a budou na místě dříve. Ostatním stačí přijít okolo 08:45 hod. (cca 15 min. před…
Zobrazit více
Co všechno si musí účastníci přinést s sebou?
Všechny instrukce obdržíte e-mailem po objednání akce na našem WEBu. Pokud nebude určeno jinak, stačí si přinést notebook, se kterým budete pracovat. Důležité je přijít v pohodlném oblečení, s dobrou náladou, a…
Zobrazit více
Je v ceně akce zahrnuto občerstvení, popř. oběd?
ANO, v ceně akce je „neomezená spotřeba“ kávy (sílu a objem espresa si zvolíte sami) , čajů (velký výběr z mnoha druhů) a nealkoholických nápojů (perlivé a neperlivé vody, minerálky atd.). Na…
Zobrazit více
Obdržím certifikát / potvrzení o absolvování akce?
Vystavujeme osvědčení o absolvování dané vzdělávací akce (workshopu, kurzu, školení atd.), které zasíláme v elektronické formě na e-mail uvedený v objednávce. Vámi přinesené doklady potvrzujeme rádi a automaticky. FAQ |…
Zobrazit více
Další články
Používáme cookies, aby se vám web používal lépe. Věříme, že je to tak v pořádku. Pokud však ne, můžete se kdykoli odhlásit.
Přijímám
Více informací
Soukromí & Politika cookies